Salg og leveringsbetingelser


Slutbruger modtager forsendelse


Super hurtiug service. Giver mere salg og tilfredse kunder. Evt reklamation returvarer håndteret i omvendt rækkefølge.


Opgaven udføres


Forsendelsen fremsendes til modtager. Typisk fremme dagen efter. Mulighed for sen afsendelse hvor, forsendelsen stadigvæk er fremme næste  morgen på lokale pakkeshops.

Opsamling/ Klargøring af varen


Pakker ordren og vælger fragtaftale (evt forvalgt af modtager). Tracking sendes retur til slutbruger

Vi modtager ordren


Ordren modtages i vores system igennem intgration til webshop/ lagerstyring.

SALG OG LEVERINGSBETINGELSER



Flytninger:


Vi forventer er at alt er pakket og parat. Alt der kan komme i flyttekasser, bedes pakket heri. Pak dem så i selv kan løfte dem, 15-20 kg. Ensartede større poser accepteres også. Har du/I ekstra sarte møbler/ting, bedes disse emballeres på forhånd. Vi har tæpper/pap på bilerne men det skader aldrig at være forberedt.


Korrekt mål på gods bedes opgives. 1 pll betragtes som udgangspunkt som værende en Europa palle med dimensionerne 80 x 120 x 180 (bredde x længde x højde). Vægt skal angives. Specielle adgangsforhold skal beskrives.


Betalingsbetingelser er netto kontant, med mindre andet er angivet.


Der kan opkræves forudbetaling på mindst 70 % ved større opgaver/ internationale transporter/ og nye kunder.



Generelt:


Alle opgaver udføres i.h.t. Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser (NSAB 2000). Bestemmelserne begrænser vort ansvar for bortkomst, forringelse eller beskadigelse af gods til SDR 8,33/75/80 pr. kg, og der er dækning op til 200.000 EUR. Der er begrænset ansvar ved særlig værdifulde genstande. Vareejer opfordres til at tegne en vareforsikring som dækker den fulde værdi (All-risk). Særlig opmærksomhed henledes på, at krav mod speditøren forældes efter 1 år (§ 30), og at panteretten (§ 14) omfatter såvel aktuelle krav som tidligere krav. Krav på fragt m.v. skal honoreres uanset handelsaftalens leveringsbetingelser (§ 10).


Kunden skal sørge for nødvendig afdækning, så konstruktioner - herunder gulv og andet ikke lider overlast under transporten. Samt sørge for at der er fremkommeligt og ryddet. NEK Logistik kan ikke holdes ansvarlig for skader som følge af mangelfuld afdækning. Dette forhold gøres ikke gældende såfremt kunden forinden har bedt NEK Logistik om at forestå nødvendig afdækning.


Er opgaven igangsat, mister ordregiver/ kunde sin fortrydelsesret, uanset om vedkomne er forbruger. Varer som sættes ifølge aftale, er altid på kundens ansvar. Kunden skal altid sørge for, at varen er transportegnet. Invendige del(e) kan holde til transporten - herunder påvirkninger ved normal af- og pålæsning. Der er mulighed for at tegne all-risk forsikring igennem os, dog skal denne være tegnet senest inden arbejdets påbegyndelse.

IMG_20200308_202809
IMG_20200308_202802
IMG_20200221_191836
IMG_20200220_221934
IMG_20151013_121843

KONTAKT OS

 

NEK Logistik ApS

Addresse: Vassingerød Bygade 8 - 3540 Lynge

Tlf.: +45 71 745 785

Email: info@neklog.dk

ÅBNINGSTIDER, Kontor

 

Mandag - Fredag: 08:00 - 17:00

Lør- / Søn- og helligdage: efter aftale

FØLG OS

Copyright © All Rights Reserved